Regulamin sklepu
PROSEDIA SP. Z O.O.
UL. GRUNWALDZKA 6, 84-230 RUMIA
NIP: 5882491591
REGON: 524118167
KRS: 0001012118
Sklep - serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny pod domeną www.superkrzesla.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Klient - osoba fizyczna, która ukończyła co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu (w tym również Konsument).
Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin - niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
Towar - rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogąca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określoną w zamówieniu.
Formularz Zamówienia - usługa dostępna na stronie internetowej Sklepu, za pomocą której Klient nie posiadający konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.
1.Nazwa firmy:
PROSEDIA SP. Z O.O.
UL. GRUNWALDZKA 6, 84-230 RUMIA
NIP: 5882491591
REGON: 524118167
KRS: 0001012118
2. Adres przedsiębiorstwa:
PROSEDIA SP. Z O.O.
UL. GRUNWALDZKA 6, 84-230 RUMIA
NIP: 5882491591
REGON: 524118167
KRS: 0001012118
3.Adres do reklamacji
PROSEDIA SP. Z O.O.
UL. GRUNWALDZKA 6, 84-230 RUMIA
NIP: 5882491591
REGON: 524118167
KRS: 0001012118
mail: biuro@superkrzesla.pl
Tel. 530 664 664
4.Opis procedury reklamacji
a. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@superkrzesla.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
- Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
b. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
c. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
5.Prawo odstąpienia od umowy
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy , Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: biuro@superkrzesla.pl . Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej.
Przesyłkę należy nadać na adres :
PROSEDIA SP. Z O.O.
UL. GRUNWALDZKA 6, 84-230 RUMIA
NIP: 5882491591
REGON: 524118167
KRS: 0001012118
mail: biuro@superkrzesla.pl
Tel. 530 664 664
6.Oświadczenie o odstąpieniu od umowy:
(Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
[DANE SPRZEDAJĄCEGO]
…………………………….
…………………………….
…………………………….
Ja………………………………. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy ……….…………………………………………………………………………………………………………., numer oferty……………………………………… .
Data zawarcia umowy to ………………………………………., data odbioru ……………………………………………….… .
Imię i nazwisko………………………………………………………….
nr zamówienia……………………………………………………………..
Adres …..…………………….……..…………………………………….
Data………………………………………………………………………….
…….……………………………………………………………………
Podpis (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej)
Koszt zwrotu rzeczy
Koszt zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy:
6.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru
7.Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.
Oświadczamy , że zobowiązujemy się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
8.Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
- Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Słupsku. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
9.Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.” „Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.