Superkrzesla.pl to sklep internetowy działający w branży meblarskiej. Na rynku istniejemy od grudnia 2013 roku, nieustannie zajmując się sprzedażą najwyższej jakości krzeseł, foteli i wyposażenia wnętrz. Nasza działalność od samego początku koncentruje się na sprzedaży online, do czego wykorzystujemy firmowy sklep internetowy, działający pod adresem www.superkrzesla.pl. Siedziba naszej firmy początkowo mieściła się w Gdyni, skąd została przeniesiona do Rumi, gdzie znajduje się aż do dzisiaj.

Dlaczego powstała nasza firma?

Z potrzeby oferowania doskonałej jakości krzeseł i foteli do pracy, wypoczynku i dla branży gastronomicznej. Ładne, trwałe, a przede wszystkim wygodne i przyjazne zdrowiu krzesła są niezbędne w każdym mieszkaniu, biurze czy restauracji. Siedząc na nich przez wiele godzin każdego dnia, powinny zapewniać nam oczekiwany komfort i prawidłowe położenie całego ciała. Dostawcami oferowanych przez nas krzeseł i foteli są renomowane firmy z Polski i za granicy. Sprzedając produkty online, możemy robić to w cenach niższych niż konkurencja, czyniąc je łatwiej dostępnymi dla większości zainteresowanych wygodnym siedzeniem.

Jaki jest cel naszej firmy

Od samego początku nieustannie dążymy do realizacji wyznaczonego celu. Jest nim systematyczny wzrost sprzedaży i dostarczanie produktów do nowych odbiorców na terenie całego kraju. Aby to osiągnąć, opracowaliśmy skuteczną strategię rozwoju i promocji. Jej konsekwentne realizowanie przynosi oczekiwane rezultaty. Są nimi nowe kontakty handlowe z odbiorcami biznesowymi: małymi i średnimi firmami, jednostkami administracji publicznej, szkołami, a także odbiorcami detalicznymi. Aby zwiększyć konkurencyjność firmy, aktywnie poszukujemy nowych dostawców na terenie kraju i Unii Europejskiej. Wybierając nowe produkty do oferty, zawsze kierujemy się jakością ich wykonania oraz bezpieczeństwem użytkowania. Wieloetapowa kontrola jakości i testy użytkowania pozwalają nam precyzyjnie wybierać krzesła, fotele i meble, które trafiają w potrzeby klientów.

Dlaczego warto z nami współpracować?

Jest wiele powodów, dla których warto nawiązać z nami współpracę.

  1. Zaufanie – ponad 5 lat nieprzerwanej działalności na rynku, setki zrealizowanych zamówień i kontrakty na setki tysięcy złotych świadczą o naszych kompetencjach i profesjonalizmie
  2. Bogaty wybór – w ofercie posiadamy kilkaset produktów, na które składają się krzesła pracownicze, fotele obrotowe oraz inne elementy wyposażenia wnętrz.
  3. Fachowe doradztwo – regularne szkolenia i systematyczny wzrost jakości obsługi klienta skutkuje tym, że każdy znajdzie u nas to, czego najbardziej potrzebuje. My w tym pomożemy!
  4. Dogodne formy płatności – oferujemy korzystne systemy ratalne, jak również możliwość zakupu mebli w leasing, co dla firm oznacza liczne korzyści finansowe i podatkowe.

Zapraszamy do współpracy!


Akceptacja

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.