Informacja: Numer telefonu 530 664 664 Adres e-mail sklep@superkrzesla.pl

(Pn-Pt: 8:00 - 16:00, Sb: 10:00 - 14:00)

(3)

Regulamin sklepu

1. Właścicielem sklepu internetowego superkrzesla.pl jest firma:

Prosedia Marlena Górecka
Sobieskiego 73
84-230 Rumia
REGON: 222004285
NIP: 578-273-76-73

 2. Zwroty

- czas na zwrot: 14 dni
- adres do zwrotu:
Prosedia
Sobieskiego 73
84-230 Rumia
 
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


3.Reklamacje/Opis procedury reklamacji:
a. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem biuro@superkrzesla.pll lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

Złożona reklamacja powinna zawierać:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Posiadamy gotowe pismo reklamacyjne które udostęniamy swoim klientom. Klinij tutaj
 
b. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
c. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
d. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

3.Czas dostawy oraz koszty dostawy

Przy każdym produkcie określony jest czas realizacji zamówienia, który wynosi od 24h do 30 dni roboczych od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
Dostawa przesyłek realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost na terenie Polski od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy z reguły nie przekracza 48 h od momentu wysyłki towaru. Po dokonaniu zamówienia otrzymają Państwo e-mailem potwierdzenie wysyłki towaru oraz numer listu przewozowego z możliwością monitorowania przesyłki.

Zamówiony towar mogą Państwo odebrać samodzielnie w siedzibie naszej firmy Fotele, krzesła i meble dostarczane są w kartonach i przeznaczone do samodzielnego montażu według załączonej instrukcji.
Przy większych zamówieniach możliwy transport GRATIS, koszt dostawy na terenie trójmiasta ustalany indywidualnie

4.Polityka prywatności - ochrona danych osobowych

Ochrona Państwa jest dla nas bardzo ważna, dlatego też gwarantujemy bezpieczeństwo Państwa danych przekazywanych podczas korzystania ze sklepu internetowego superkrzesla.pl

  1. Wszelkie dane będą użyte jedynie do realizacji zamówienia oraz do poprawy jakości naszych produktów oraz usług.
  2. Dane osobowe użytkownika sklepu superkrzesla.pl podlegają ochronie zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. Nr 133 poz 883) z późniejszymi zmianami.
  3. Sklep wykorzystuje  dane tylko dla własnych potrzeb i nie są one udostępniane innym podmiotom.